20071126

"Fight For Kisses"

Bizim vefalı dost Pınar, Kanada'lardan reklam gönderirse bize, benden de karşılığı gelir hemen. Hem de böyle eğlenceli bi üç boyutlu animasyoncu reklamı ile eğlendirmesini biliriz. Zaten burda bize, klasik traş bıçağı reklamlarından gına geliyor, hoş geliyor. Ayrıca, zon zamanlarda TV'de sıkça maç yayını olduğu için, bu surat parlatma aletlerine sıkça denk geliniyor. Üstelik erkek adam, delikanlı, höt zöt kavramlarının iyice çığırından çıkarıldığı dobra ülkemizde bu surat kılı kesme cismi reklamları baya baya saçma olmaya başladı. Güya bunları halka yönelelim, efenim halka yakından, dibinden falan hitap edelim diye yapiyorlar lakin halk da bu reklamlarla baya kafa buluyo aslında ve markayı falan da hiç umursadıklarını sanmıyorum.

Neyse, bu Wilkinson reklamı uzun biraz. Ama bitmesini istemiyor insan. Çok sevimli. Animasyon olarak çok başarılı. Reklam olarak da başarılı bulunmuştu. - adforum.com sitesinde haftanın en iyi reklamı seçilmişti yanlış hatırlamak gibi bir gaflette bulunmuyorsam. - Reklam ajansı: JWT Paris. (jwt.com) (bak Burcu, http yazmadım..:P)

-Pınar, sen hala Kanada'da mısın?




1 yorum:

bluretina dedi ki...

aha! ben bu bebekten korkuyorum. pınar hala gurbette bildigim kadarıyla. bu arada video embed ederken width:400 height:329 yapınca tam oturuyor. aslında boyle olmamalı tabii default oturmalı evet. ama hala değişiklikler yapıyorum. boyutlarla oynuyorum. şimdilik boyle bi formul buldum.

bu arada html yazabilirsin. ama yine nasıl yaptıysan kodun icine yazmışsın eheh. düzelttim lakin. aslında html modda kalmalısın. zengin içerikli önizlemeli fln yapınca o zaman sevgili blogger kafayı yiyor, kafasına göre biyere bişiler koyuyor, dağılıyor.

mesela bi kelimeyi hightlight edip secip, yukarıdaki link işaretine basıp cıkan kutucuğa da linki yazarsan hemen kelimeyi linke çeviriyor. yanarlı dönerli =)