20071207

Japon Ambalaj Tasarımları


sevgili japon pingmag'da birbirinden cici ambalaj tasarımlarına rastladım. burada aslında önemli olan tasarımı nitelerken "cici" sözcüğünü kullanabilmem; bir de japonyada yaşasam hiçbir ambalajın paketini atmaya kıyamayacağım için, fakir ama gururlu bir çöp ev sahibi olabilirdim.

>> çilek çılgınlığı
>> aburcubur ambalajları
>> sake şişeleri
>> doğa dostu ambalajlar
>> hediyelik setler ve Tokyo hediyelikleri
>> sebze karakterler
>> havai fişekler
>> japon ürün şiirleri ve karton kutu tasarımları



gerçi şu yukarıdaki resimde oldukça seksi bir kalamarlı bar? ambalajı görebilirsiniz. bu arada pingmag'in flickr albümü için buradan buyrun, ama sonra japon olmak istiyorum diye bana gelmeyin ya. (istiyorum ama yani, bi süre mesela)

2 yorum:

alperen kahraman dedi ki...

Sen coktan japon oldun, habersizsin ama..:) HUauaauauaa!!! niye japonlar tasarimda bu kadar iyi seyler yapiyo??? Anlamiyorum.

Geleneksel kulturlerinden gelen, kendi sanatlarina has gorsel dagarciklari sayesinde, genlerine mi islemis bunlar?

Ama haberin olsun, sen de mutasyona ugruyorsun... (iyi anlamda tabi ki hehe)

bluretina dedi ki...

harbi adamların kültürü sanat ve tasarım üzerine kurulmuş resmen. gerçi ben uzaylı olduklarına inanmayı daha çok seviyorum =P